האם יותר שימוש במריחואנה רפואית לילדים?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

מריחואנה רפואית לילדים

מריחואנה רפואית לילדיםיתכן כי ילדים בניו ג'רזי, יוכלו בקרוב לקבל טיפול רפואי של מריחואנה רפואית, זאת לאחר שהמושל כריס כריסטי הודיע ב-16 לאוגוסט השנה, כי הוא מסכים לחתום על הצעת החוק החדשה, תחת התניות ברורות: אופני אכילה של מריחואנה יהיו זמינים לקטינים מורשים בלבד, ולא לכולם, והמרשם יקבע אך ורק לאחר אישור של שלושה רופאים.

על פי הצעת החוק, יתאפשר גידול קנביס רפואי בעל שלושה זנים של מריחואנה, באופן המיועד לצריכת התרופה באמצעות מאכל.

שיטות העיכול מתאימות יותר לילדים, היות והתהליך שומר על התכונות הרפואיות תוך מניעת מאפייני ה"ריחוף" של החומר, הפופולאריים בקרב מעשנים חובבים.

מאפייני הצעת החוק

כריסטי התנה את חתימתו על הצעת החוק בכך שהשימוש במריחואנה רפואית באופן של מאכל לילדים, יהיה זמין רק עבור ילדים חולים אשר פסיכיאטר, רופא כללי ורופא ילדים אישרו את המרשם עבורם.

לדבריו, אם יבצעו המחוקקים שינויים נדרשים אלו, יוכלו ההורים והילדים החולים לזכות לטיפול נאות במצבים רפואיים חמורים.

הצעת החוק תאפשר למגדלים לייצר יותר זנים של התרופה ובכך לטפל במספר גבוה יותר של חולים באופן מדויק יותר, כל עוד אישרו שלושה רופאים את קביעת המרשם, בניגוד למצב הקיים היום, לפיו יש צורך רק בחתימת רופא אחד.

על פי הצעת החוק, ילדים חולים, בעיקר הסובלים ממחלות בדרכי הנשימה, ייהנו מהטיפול התרופתי המורכב מסוגי מאכל המכילים מריחואנה רפואית.

השימוש במריחואנה רפואית

מריחואנה רפואית עשויה לסייע בהקלה על תסמינים של סרטן, ניוון שרירים, זאבת, ולמעלה משלושים מחלות אחרות. התרופה ידועה ביעילותה לטפל בנדודי שינה, חוסר תיאבון, כאבים כלליים, הפרעות תנועה, קלאוקומה, הקאות ועוד.

לדברי המושל, ההורים, ולא גורמים ממשלתיים, הם המתאימים ביותר להחליט כיצד לטפל בילדיהם.

עם נקיטה באמצעי הבטיחות המתאימים, ילדים הסובלים ממצוקות רפואיות, יוכלו לקבל את הטיפול לו הם זקוקים.

הטיפול במריחואנה רפואית

תוצאות הטיפול במריחואנה רפואית לילדים הן משמעותיות ביותר ומאפשרות לילדים לנוע באופן חופשי, לשחק ולהתנהג באופן רגיל.

רופאי ילדים מדווחים כי הטיפול במריחואנה רפואית יעיל אף עבור ילדים הסובלים מאוטיזם, וכי גדולתה של המריחואנה הרפואית היא לסייע למצבים רפואיים רבים אשר תרופות אחרות אינן מרפאות.

העובדה כי עדיין קיים מחסור בראיות מחקריות חד משמעיות ליעילות המריחואנה הרפואית, היא הסיבה לחילוקי הדעות של עולם הרפואה בנושא יעילות התרופה.

אך מדענים באוניברסיטת קליפורניה בסן פרנסיסקו ערכו מחקר מקיף לבדיקת השפעת החומר על ילדים חולים והגיעו למסקנה כי הטיפול במריחואנה רפואית, כאשר הוא מבוצע באופן זהיר ומבוקר, עשוי להיות בעל תוצאות מדהימות.

כאשר התרופה מכילה מרכיבים אשר מספקים תוצאות דומות לאלו של מריחואנה רגילה, וכאשר מבודדים מהחומר את ההשפעות הכימיות הרגילות של הסם על המוח, מתקבל טיפול יעיל לתסמינים רבים של מחלות.

על קבלת קנאביס לטיפול באפליפסיה בילדים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן