כיצד צורכים קנביס רפואי?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

כיצד צורכים קנביס רפואי?

כיצד צורכים קנביס רפואי?קנביס רפואי מספק לחולים רבים הקלה משמעותית בסימפטומים של המחלות שלהם. החומר הפעיל שנמצא בקנביס, ה-THC מפעיל מערכות שונות בגוף אשר בעלות אפקט מיטיב עם החולים, ולכן צריכת קנביס רפואי תופסת תאוצה בשנים האחרונות.

קיימות מספר דרכים לצריכת הקנביס הרפואי, כאשר כל דרך כוללת יתרונות וחסרונות. ולכן, לפני תחילת הטיפול בקנביס הרפואי, חשוב להכיר את הדרכים השונות וכן את המוצרים השונים בתחום צריכת הקנביס על מנת לאפשר טיפול יעיל ונוח.

עישון

עישון קנביס רפואי היא הדרך הפופולארית ביותר בקרב החולים, המספקת להם את ההשפעות החיוביות של הקנביס בצורה מהירה ונוחה. במהלך עישון הקנביס, החומר הפעיל מגיע אל הריאות בכל שאיפה ומשם ממשיך ישירות אל זרם הדם. ולכן, העישון נחשב לאחת הטכניקות היעילות והמהירות ביותר לצריכת הקנביס, אשר משפיע על האנשים המעשנים אותו תוך מספר שניות.

החיסרון הגדול בעישון הקנביס נובע מהקושי הלוגיסטי להכין את הסיגריות והתדמית השלילית של אנשים המעשנים קנביס. הדרך הנפוצה ביותר לעישון מריחואנה היא על ידי הכנת סיגריות המוכרות בשם ג'וינט. הכנת הג'וינט לוקחת זמן ודורשת מיומנות, ולכן לא כל החולים מצליחים לעשות זאת בצורה טובה.

כיום, רוב המשווקים של הקנביס הרפואי מספקים לצרכנים ג'וינטים מוכנים, אשר מקלים מאוד על צריכת הקנביס. מלבד הסוגייה הלוגיסטית, אנשים רבים סובלים מהפרעות בתדמית בשל עישון הסם. הדעה הרווחת בחברה לגבי אנשים המעשנים סמים היא בדרך כלל שלילית, מפריעה מאוד לאנשים הנאלצים לצרוך את המריחואנה הרפואית במקום העבודה או במקומות ציבוריים.

מלבד החסרונות שהוזכרו, חשוב לזכור שפעולת העישון גורמת לגירוי מערכת הנשימה ואינה טובה לאנשים הסובלים ממחלות ריאה כמו אסתמה ומחלות אחרות.

איוד

עישון ג'וינטים דורש שאיפת עשן ואינו מתאים לכל החולים, והאלטרנטיבה לכך היא צריכת קנביס באמצעות מכשירי איוד. מכשירים אלה גורמים ליצירת אדים מהקנביס, המגיעים באופן ישיר למערכת הנשימה. השימוש במכשירים אלה גורם ליצירת אדים אך לא ליצירת עשן, ולכן במהלך השימוש בטכניקת האיוד נמנעים החולים מספיגה ישירה של עשן (הידוע כמובן כלא בריא).

יש לציין שבאדים המופקים מהקנביס ניתן למצוא כמות גדולה יותר של THC, ולכן ההשפעה המושגת גדולה בהרבה מהשימוש בג'וינטים. שיטת האיוד נראית אמנם "חלומית", אך יש לציין שהחיסרון הגדול בשיטה זו הוא המחיר הגבוה של מכשירי האיוד, העשוי להגיע לכמה אלפי שקלים.

מזון

עבור חולים רבים, צריכת קנביס רפואי באמצעות עישון או איוד אינה אפשרית, בין אם בגלל מוגבלות לוגיסטית להכנת כלי העישון או מכיוון שאינם מוכנים לעשן מסיבות פרטיות.

במקרים כאלה, ניתן לשלב את הקנביס בתוך המזון, ובדרך זו לספק לחולים את החומר הפעיל THC ללא צורך לעשן. הכנסת הקנביס למזון מתבצעת על ידי הכנסת פרחי הקנביס למאכלים שונים כמו עוגיות, או להכין מהם שמן וחמאה בדרכים שונות. דרך זו כוללת לא מעט חסרונות, הכוללים:

  • צורך באדם שיודע ומוכן להכין מזון המכיל קנביס.
  • שימוש בכמות גדולה יותר (עד פי 5) של קנביס על מנת להשיג אפקט דומה לעישון.
  • ביחס לעישון, לוקח זמן רב יותר מרגע האכילה עד רגע ההשפעה.
  • קושי בהערכת כמות הקנביס שנצרכה.

כדורים

הדרך ה"סטרילית" ביותר להשתמש בקנביס רפואי היא על ידי כדורים המכילים את החומר הפעיל THC. כדורים אלה, כמו לדוגמא מרינול, מכילים את ה-THC אשר גורם להשפעה הדומה לעישון מריחואנה. מדובר בדרך הפחות מומלצת לצריכת קנביס, בגלל שהשפעת הכדורים נמוכה ביחס לעישון ואילו תופעות הלוואי משמעותיות וקשות הרבה יותר. ובקרוב תהיה זמינה גם בירה קנאביס.

אולי יעניין אותך גם:

עובש ושאריות הדברה בקנאביס שלכם? אושר גידול קנאביס רפואי מנותק מהקרקע

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן