תואר עם התמחות בגידול קנאביס רפואי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

תואר עם התמחות בגידול קנאביס רפואי

נראה שהימים שבהם תעשיית הקנאביס נחשבה לתחום פירטי ומפוקפק, חלפו זה מכבר מהעולם. תעשיית הקנביס משגשגת, חברות תואר עם התמחות בגידול קנאביס רפואירבות מצטרפות לחגיגה והחל משנת הלימודים הקרובה, ניתן יהיה ללמוד את התחום גם במסגרת אקדמית. וליתר דיוק, במכללה האקדמית עמק יזרעאל, שבישרה לאחרונה כי החליטה לפתוח תכנית ייחודית ללימודי תואר ראשון שתכלול התמחות בגידול קנאביס רפואי. אמנם ישנם מספר מוסדות להשכלה גבוהה בישראל המציעים מסלולים של לימודי תעודה בתחום, אך זוהי הפעם הראשונה שבה מדובר בלימודים שיתקיימו במסגרת לימודי תואר ראשון.

דבר נשיא המכללה האקדמית עמק יזרעאל – פרופסור יצחק הרפז

פרופ' יצחק הרפז, נשיא המכללה האקדמית עמק יזרעאל, הסביר כי נכון להיום ישנה התלהבות חסרת תקדים בכל הקשור לקנאביס רפואי וכי בשנתיים הקרובות תעשיית הקנאביס צפויה לגלגל כ-70 מיליארד בצפון אמריקה בלבד. לדבריו תהליכי הלגליזציה המתרחשים בשנים האחרונות ברחבי העולם, בדגש על ארצות הברית וקנדה, יגיעו בסופו של דבר גם לישראל. קראו על מהי ההתייחסות לקנביס רפואי במדינות שונות בעולם?

מעבר לכך, צופה פרופ' הרפז עתיד מזהיר למדינת ישראל בתחום הקנאביס הרפאי. לדבריו, ישראל יכולה בהחלט להפוך למעצמה של גידול קנאביס רפואי. פרופ' הרפז גילה כי עד כה ניתן היה ללמוד לימודי תעודה בתחום בלבד וכי ישנו ביקוש למסלול אקדמי נרחב יותר. זאת כיוון שמאז הרפורמה המהפכנית של 2016, שאישרה לרבים לגדל קנאביס באישור משרד הבריאות, נוצר צורך במגדלים איכותיים.

על אודות מסלול גידול קנאביס רפואי

הלימודים יתקיימו במסגרת לימודי תואר ראשון במדעי ההתנהגות. הסטודנטים שיתחילו ללמוד בשנת הלימודים הקרובה, יצטרכו להשלים 26 נקודות זכות של לימודי קנאביס במסגרת לימודי התואר בשלוש השנים הקרובות. הדגשים המרכזיים יהיו גידול וייצור הקנאביס, הצד הכלכלי-שיווקי רגולטורי והצד הרפואי פרמקולוגי.

יש רק לציין כי הסטודנטים שיירשמו ללימודים לא צפויים לצרוך קנאביס במסגרת הלימודים. מדובר בקורס אקדמי-מדעי-מקצועי שמטרתו להכשיר את הבוגרים לעבוד בתעשיית הקנאביס בלבד. במהלך שנת הלימודים השלישית, הסטודנטים ישתלבו בפרויקטים שיתקיימו בחוות גידול ובמפעלי ייצור וכן ישתלבו בסמינר מחקר בחטיבת מחקר ופיתוח בחברות פארמה הפועלות בתעשיית הקנאביס הרפואי.

חשוב להדגיש עוד כי לא מדובר בלימודי גידול קנאביס רפואי מקצועיים אלא בהתמחות ממוקדת בלבד שתהווה חלק קטן מלימודי התואר הראשון במדעי ההתנהגות.

 

אולי יעניין אותך לקרוא גם:

קיבלתם אישור לקנביס רפואי – ממי אתם יכולים לקנות? ספקי מריחואנה רפואית

מהן ההשפעות הרפואיות של מריחואנה רפואית?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן